I know we can make it happen.

Hej.
Jag har inte orkat uppdatera. Jag orkar inte ens sätta in tre citat i en jävla bokanalys som ska vara inne i morgon, buhu..
Idag var jag hos min husläkare Peter och han hade både bra och dåliga nyheter. Jag ska på magnetrönken om en månad och sedan 10 dagar senare till en ortoped. Så förmodligen blir det operation i sommar.. Vädret gör mig deprimerad men med min tur så har jag några som är bra på att göra mig glad och sedan har jag massa filmer. mums.
Idag har jag ätit nudlar för att jag har så ont, kul att jag måste ha ont i en månad till....

"Look out in the darkness, look for any little shine or light.
When you see the light, walk twoards it.
Because then you stop pretending that every little thing is gonna be allright then it may happen
and just because sometimes your eye just sees the light because you want to see it so badley.
So don't get mad, don't get sad.
Just move on like you didn't care because then you woun't hurt the ones that you love and they'll stay happy until the judgeday comes."

SophiaMarsh

Kommentarer
Postat av: Mariiah

Vad har du för dej nu mera då ? :)

2009-06-06 @ 21:21:05
URL: http://missdawa.blogg.se/
Postat av: sophia

Sv: Jadu inte mycket då jag har sommarlov :). Jag har börjat jobba på min mammas företag så jag får in lite pengar iaf! Det är så skönt att skolan är slut nu :D, vad har du för dig nu för tiden? Jag kunde inte svara i din blogg då jag glömt bort användarnamn och lösen :(

2009-06-08 @ 08:27:59
URL: http://sophiamarsh.blogg.se/
Postat av: amelie

inlägget "love of mine, the one and only"

är till dig

hoppas du läser och förstår min kådade text

2009-06-10 @ 20:06:49
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0