I got my eye on something i can't efford..

Tja.
Förlåt för dålig uppdatering, jag har inte orkat skriva eftersom jag har haft fullt upp med att varit sjukling här hemma. Med sömnlösa nätter och gråtande dagar så har jag inte haft tid eller ork till att skriva i bloggen?!?! Smart tjej...
Iaf, det är lördag och vi hade skolavslutning igår och för er som inte visste så har jag haft en vecka ledigt innan skolavslutningen för att jag var klar med alla studier så duktig som jag är, hihi! Jag har pratat med mamma och jag får ju betygs pengar. Så dom pengarna ska gå till resan nästa sommar, yey! Så nu behöver jag bara spara 300 kr från varje csn-bidrag så har jag nog råd att resa massvis nästa sommar :D:D ! Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, för jag orkar inte sitta hemma som jag gjort de senaste dagarna men jag vill inte heller riskera att bli sjukling igen.. So what to do, what to do.. Juste, vi har ändrat tid tills på måndag med att åka till grönan för det passade bättre med pengarna osv, men jag har ju fortfarande lika mycket pengar som jag hade när jag sa att jag inte hade pengar till grönan, så jag får paaaaniiiik!!!! Igår var en mysig dag med skolavslutning på spegeln och sedan gick jag själv till fyrisskolan för att daniel, martin och david redan hade gått utan mig.. Iaf, så rullade jag runt på stan med dessa fjantar ett litet tag men sen så åkte jag och david hem för jag började må lite smått sjukdåligt och han skulle ta 11an hem så det passade perfa!

Pappa berättade för mig att det kommer vara detta väder hela månaden så vad ska man göra då liksom....... Funny shit!
Nej nu ska jag gå och göra ingenting eftersom alla är antingen borta, gör något annat eller sover.. (Simon) hehe.
Puss och kram jag är en skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0