fu

Jag tänker ändra designen till något tråkigt till jag får skoldatorn tillbaka sådetså!
Ikväll ska jag mysa med mig själv?!?!? och kolla på film eller ngt.. För jag tänker skita i alla för tillfället och vara hemma, knarka excedrin och spreja chloraseptic i min hals så det blir bedövad. hehe. Eller så kanske jag kan ta en liten överdos??
Aja..
Nu måste jag bestämma vilken att mina 10 filmer jag ska se... Hmmm det blir nog..........
"trumvirvel"
det blev...
Clouverfield
American History X
Nattbuss 807
Gone Baby Gone
Jumper

Så nu ska jag lägga mig i soffan med mysiga mjukisar och chilla skiten ur mig, mohahah.  

Kommentarer
Postat av: amelie

jag blev så besviken på filmen "Clouverfield"...

men det är jag det!

2009-06-14 @ 20:17:56
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0