All my time is infront of me

Tjaa!
Sommarlovet har varit ganska skönt ändå, har jobbat hos mamma och tjänat ihop lite pengar till midsommar, så what are the people doin' on friday and saturday? Själv ska jag till öregrund och förmodligen till björkis! Vi har laddat upp med lite smått och gott och vi körde lite warmup yesterday och jag mår inte kanonbra idag! ... Idag skulle jag nog till P men jag känner att jag bara skulle drabba honom med massa klag om hur inte bra jag mår och att mitt huvud håller på o sprängas så vi får väl se, hehe. Snart ska C och S dra in till staden för att köpa lite boozis av W och checka in lite kläder på M. Hehe jag tänker inte sluta med mina bokstäver för då blire ju inge kul, mohaha.
Jag har varit väldigt glad på ett bra tag nu, vilket är ett under! Men det blir väl så att man blir som man umgås! Hihi. Idag är en ickefoundation dag för jag har lyckats sova med sminket på i flera dagar nu, inte bra S! Nu sitter jag och lyssnar på go musik av C på spotify och väntar på att hon ska sminka färdigt hehe. Nu verkar hon iaf klar så nu ska vi sticka fingret ut i vädrets under och brumma iväg. JUSTE! Vi ska svänga förbi L en snabbis för att pussa och säga hejdå till henne för bajsen åker till rumania tomorrow :(:(:(:( buhu på henne!
Aja. Förlåt för dålig uppdatering men det kommer väl mer ikväll så kan jag kanske visa vad jag har köpt om jag nu ska köpa ngt hehe.. Vi ses och jag älskar cashflow!
Puss och kram.
Imorgon kommer jag och C lukta skumgodis och skumbanan!
Mys på det och jag diggar verkligen tjejen.
Hon är underbar!

Kommentarer
Postat av: amelie

låter som du haft en bra dag :)

oh pengar sitter aldrig fel!

Får snart pengar jag också ;)

(studiebidraget hihi- vilket jag får av mamma iaf)

2009-06-18 @ 20:31:27
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0