Jag Älskar Dig



ÄlsklingÄlsklingÄlskling
2 år och 17 dagar har jag kännt dig och du känner mig nog bätttre än alla.
Du har gjort mig lyckligare än vad nog någon annan har gjort. Du är bäst.
Vi har nu varit tillsammans 11 månader och det var varit bland det bästa i mitt liv. Du har fått mig att kämpa, visat att det verkligen finns människor med hjärta av guld.
Jag av alla människor har du lagt ner din tid på, visar och givit mig massvis med kärlek och gjort mig till en av dom få lyckligaste människan i världen.
Okej, vi har inte alltid haft det perfekt men man bråkar, det gör alla. Jag kan inte och jag vill inte lämna dig, vilket är tur. För utan dig i mitt liv så skulle jag inte le lika mycket, inte skratta som jag gör och inte vara som jag är.
Jag uppskattar verkligen vad du har gjort och gör mot mig. Du är min ängel, okej baby?

I love you. jag älskar älskar älskar dig. isch libe disch. me amor.
/ Sophia


Kommentarer
Postat av: amelie

så fina bilder :)

2009-01-13 @ 14:11:29
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0