The United States of America and Hawaii

Aloha!  (Hej på hawaiianska)
Jag har tyvärr inte kunnat uppdatera då jag har varit i Usa och Hawaii :) . Jag har haft det underbart och jag förstår inte hur mycket ett land och lite sol kan göra. Herregud jag är helt torr på ledsna känslor, wiho :D. Men dock blev jag lite less idag, men det gör inget. Det går över. Jag och Louise kanske ska träna idag och sedan bärs det nog av till Amelie för att catch up lite stuff. När jag hade landat igår blev det av att ringa älsklingen på direkten och sedan en kvart efter att vi hade kommit hem till hemmet så var han där, och då märkte jag hur mycket jag har saknat honom. Jag vart hur glad som helst av att träffa honom. Gosh han är bäst utan tvekan :D.
Vi firar snart ett år :o, herregud så snabbt det har gått. Vi kan säga såhär, för att vara ärlig. Om man räknar ihop de dåliga dagarna så av 11 månader så har 9½ varit perfekta. Men jag hoppas på en lite längre framtid med denna gosse och hoppas han gör samma med mig för han är min absoluta bästis och ja allt man kan komma på tror jag. Hehe.
Ikväll blir det nog av och fota lite, får se hur det blir och fota seriösa människor.. Jag gillar nog med de glada och mysiga bilderna (a)..
Pusshejs
/ Sophia


Kommentarer
Postat av: amelie

haha, no photografs:P haha

eller ja du får kolla på din camera, men inte var de seriösa iaf!

2009-01-12 @ 22:11:59
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0