Söndag - bakis & sjukis

Hallu.
Lördagen började med träning på friskis&svettis med Amelie. Sedan bars det till sunnersta då jag först klev in i Cillas hus. Men efter ett tag, litecatch up och lite sminkning så drog vi till Oskar. Där fanns det redan en Julia och vi kollade på Robert Gustavsson <3. Efter ett tag gick vi och mötte  Victor och sedan började det komma gammla godingar<3. Vi körde sanning och konka, haha! Sedan vid 3 gick vi o la oss. Jag hade en trevlig dag/kväll med mysiga människor. Nu på söndagen då mår jag inte så bra.. Hostar som en galning och halsen är inte mycket bättre.. Gick hem till Andreas när jag och Victor skulle åka hem, berättade allt som hänt under kvällen och nu är allt lugnt..

Nu typ 5 timmar senare sitter jag fortfarande hos Andreas men som barnvakt.. Nyvaken och mysig med Oskars tröja och Andreas mjukisar =)..
Imorgon är det skola och det menas att vi har dansuppvisning för klassen och jag är inte det minsta lilla taggad.. jag måste också skippa träningarna dennaa vecka. FAAAAN..

Bilder från lördagskvällen kommer senare då jag är inne på min egna  dator :)
/ Sophia

Kommentarer
Postat av: amelie

låter som en toppen lörda ju, vill du veta vad jag gjorde hah?

2009-01-26 @ 12:48:40
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0