Solider's Poam

Hej!
Sitter på medieproduktionen och har redovisning. Jag mår skitdåligt, känns som jag har mensverk men jag får inte min mens fören om typ 3 ½ vecka.. Jävla virus bajs..
Idag har jag varit duktig och skrivit klart min uppsats och gjort en framsida! & ja, jag är nöjd :D .

Jag vill sluta eller ha rast, måste ut och ta friskluft. hihi. Puss <3
Vi åt pizza på lunchen, eller Carro & Amelie gjorde det, sen så blev Daniel arg på mig och han kan inte säga vad det är :( ..
Vill ha päronsplitt och pigelin!! NU.
PUSS PÅ DIG <3


Kommentarer
Postat av: amelie

lilla du bli krya på dej!

mums med pizza ;)

fin bild!

2009-01-29 @ 09:18:54
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0