Skitdag

Hej.
Dagen började med att jag låg vaken i någon timme eller två innan jag gick upp, jag gick upp klockan 6. Klockan 7 var jag färdig att gå till skolan, med mjukisbyxor. Jag orkade verkligen inte, det är mysigt men ser inte klok ut..
Sedan går jag ut och tar halv 8 bussen och äter ett äpple. Sedan börjar jag må illa, nästan spyfärdig..
När jag väl sitter på bussen så börjar jag få lusten av att rökis, blir väldigt pissed och börjar må ännu mer illa..

När jag väl kommer fram till busshålssplatsen för att ta bussen till skolan, träffas jag abu/abdi och vi tar en rökis. Jag var tvungen och röka mega snabbt så jag får nickokick. fan.. Så står jag i bussen, och så börjar jag kallsvettas.. fuck, så började det vattnas i munnen, fuckfuckfuck. Så när vi ÄNTLIGEN hade kommit fram tillskolan kutar jag ut ur bussen och sätter mig på marken och andas så mycket jag kan. *jag får inte spy* *jag får inte spy*!
Sedan när jag väl kommit in i klassrummet och tagit fram mina saker osv, så får jag VÄRLDENS och då menar VÄRLDENS hemskaste mensvärk. Blä höll på o börja grina. Så ont gjorde det :( ..
Idag ska jag iaf träna, från och med igår så ska jag tränatränaträna. !!
En gammal goding <3
 
Nu ska jag och Amelie ut och fota, myyys.
Min bebis måste också få luft! :( .. (kameran)
Pusshejs
/ Sophia

Kommentarer
Postat av: amelie

det var svin kallt och du tvingade mig att posa ;)

men det var mys!

sen blir det träning puss pårej

2009-01-22 @ 13:15:18
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: Anonym

btw, läste om din kamera på nätet, alltså tillverkaren. Det stog att den inte tålde mer än 0 grader ;). Men de är nog chill iaf. Btw, kan inte bli fredag snart? :)

2009-01-22 @ 16:08:48
Postat av: andreas

det var jag som skrev förra inlägget förrsten / glimmer man

2009-01-22 @ 16:09:24
Postat av: amelie

äh, det var ju en bra dag!

trodde jag var din bebis, sen såg jag att det stod kameran ;)



Hörru ska vi träna imorgon innan skolan? :D

Typ springa på rullbanden i 20 min bara eller nåt?

2009-01-22 @ 18:59:30
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0