Ingenting för Romeo - Håkan <3

Jag är så sjukt jävla trött på dagens jävla tjat. Allas jävla kommentarer och fullständiga bullshit. Varför ta en person för hur den ser ut? Är det inte bättre och lära känna personen innan man dömmer någon? Jag brukar inte dömma folk jag inte känner, eller jag försöker att inte göra det. Jag ser att insidan går först, och det har jag håll mig till ett par år. Men detta snack om "jag förstår inte hur folk kan se ut så" och "jag förstår inte varför de klär sig sådär". Det är väl deras val och klä sig och alla ser ju inte lika dana ut, visst. Jag har varit lika dan, men tack och lov, jag försöker ändra mig. Jag ska för en gångs skull ändra på mig själv till att bli en bra människa.
Jag ska, sluta röka -helt och hållet-, träna nyttigare, äta bättre, försöka träffa mina nära och kära så ofta det går och jag ska nog jobba på en del förhållanden (jag lever inte dubbel liv men inom kompisar)
Jag vet inte varför, men jag tycker det är så falskt. Varför?
Kanske har lyssnat på för mycket Park idag.. Jag måste få börja träna igen, blir alldeles deprimerad, särskilt när jag får sms från skitungar som säger att dom ska träna nu eller "nu har jag tränat, det var jääätte sköönt" .. JAG VET ATT DET ÄR SKÖNT,OKEJ?! ¨hehe så känner jag nu. Jag är väldigt upprörd.

Juste jag såg twilight idag och den var väl bra.. Fick tårar i ögonen en gång men jag blev inte kär i killen som jag trodde att jag skulle bli efter alla bra ord som har sags om honom :o . Jag tycker att han onda killen James är snyggare. Mums..
Men iaf, det var en bra film! Sedan har jag kollat på the simpsons movie för typ 10344930 gången, På smällen för den 3 gången och halva Mamma Mia för 5 gången (a) ..
Nu håller jag på och laddar ned Seven Pounds och The Curious Case of Benjamin Button :D . De två filmerna har och är efterlängtade!!

Det kommer ut en film snart som heter någonting med Broken som jag verkligen MÅSTE se, och sen så har vi ju I Taket Lyser Stjärnorna som vi kanske ska se med klassen <3 ! Jag har massa filmer jag vill se , oooh i helgen blir det bara massa film <3

Här kommer en låt som passar lite till hur mitt humör var mot en person lite tidigare idag.. (6)

I've lied to you
The same way that I always do
This is the last smile
That I'll fake for the sake of being with you

Pre chorus:
Everything falls apart, even the people who never frown eventually break down
The sacrifice of hiding in a lie
Everything has to end, you'll soon find we're out of time left to watch it all unwind
The sacrifice is never knowing

Why I never walked away
Why I played myself this way
Now I see your testing me pushes me away

I've tried like you
To do everything you wanted too
This is the last time
I'll take the blame for the sake of being with you

We're all out of time, this is how we find how it all unwinds
The sacrifice of hiding in a lie
We're all out of time, this is how we find how it all unwinds
The sacrifice is never knowing

Kommentarer
Postat av: amelie

känns som att jag verkligen passar in på personen som dömer folk för utsidan.

Liksom, jag ska bete mig mot folk som jag själv vill bli behandlad.



Bra filmsmak du har!

Jag har suttit och laddat hem några jag med, Benjamin Button också faktiskt.



Krya på rej

2009-01-29 @ 18:53:18
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0