I Got Shot Down By My Own Brother

Hallu.
Nu sitter jag på svenskan bredvid lilla Abdi och han har godis, hoho! Strax far vi av till lunch och då ska Amelie allt visa mig en stor portion och käka upp allt. Hon har mina byxor på sig idag också !! Den bajsungen.

Louise är inte i skolan idag och kan inte få tag på henne eftersom jag inte har några pengar på mobilen..
Jag har varit extremt trött sedan jag kom hem och höll på och somna ibörjan av lektionen men då drog Daniel mig i håret och höll på så nu är jag trött, sur och glad, haha.
Igår satt jag framför datorn och photoshop i 3 hela timmar ! ! Jag redigerade en bild på Amelie och en på mig. Ungen tog kort med min kamera, UUH ( arg gubbe ). (A)
Nu blir det lunch och skriver klart när jag har käkat och kickat Amelies rumpa på fooseball..

Men det gjorde jag inte. Suck..
Nu har vi mediaproduktion med Moud och vi ska ut och fota, puss! Uppdatering kommer senare då vi har fotat och redigerat !
PUSS


Kommentarer
Postat av: amelie

snygg bild snygg tjej!

HAH jag vann.. för en gång skull ;)

2009-01-14 @ 13:24:35
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: Louise

sv. tackar :) fast det är nästa helg ;)

2009-01-14 @ 14:00:00
Postat av: cilla

var laddade du ner brusches till den dära häftklammersaken? :) <3

2009-01-14 @ 15:06:03
URL: http://cecilias.mine.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0