Godisregn

Hallå.
Idag träffade jag och Louise på Stephanie som vi saknat väldans mycket. Hon ska komma till skolan imorgon och det är jag glad över. Sedan ska vi ha tjej dag där och mysa med massa gott , t.ex. pizza & monopol.. Jag som typ har spelat monopol junior en gång (a)..
Jag vill åka bort igen, typ Hawaii. Vill nog flytta, är avundsjuk på Louise. Trött på det mesta och vill flyga fri, fri som en fågel. Typ haha.

Nej nu ska jag försöka få lite sömn och hinna med halv 8 bussen. Suuuuuck...
Ciao / Sophia

Kommentarer
Postat av: amelie

låter mysigt.

Jag var monopol-beroende när jag var liten.

Fråga Hanna ;)

2009-01-20 @ 09:44:45
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0