Fffuck it

Jag blir trött, trött på att leka eller att skratta. Kanske är det för att jag tänker så mycket? Kan man bli trött av det? Mycket frågor tänker jag också. Massvis med frågor har jag i mitt huvud som behövs besvaras. Vem finns där och ska besvara dom? De kanske blir rädda för frågorna är ganska groteska. Jag mår megailla. Jävla dag alltså.

Idag blir det spinning på Ultuna eftersom det inte fanns något annat ledigt. Bajs..
Nu vill jag ut och rökis, men har inga cigg och jag ska inte röka, jag ska ju förfan träna! Men ändå så kommer jag gå ut. Bajs.. Jag som hade "slutat" ett tag..
Jag försökte hitta min sida men den existerar inte längre :( .. Hur ska jag då kunna dagdrömma?..

Nu sitter jag på Mediaproduktionen och gör ingenting. Försöker göra uppgiften för att tänka på annat men kan bara tänka på det.. Jag vill så mycket men gör så lite. Gud vad jag är arg på mig själv. Jag vill ha helg nu, vill träffa mina flickor, dom som funnits där, i alla vädersslag.

Nu måste jag sluta lyssna på linkan och börja lyssna på lite rasta, hoho.
Ciao ! Eller vänta, JAG ÄLSKAR MOR MIN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0