Fairytale All At Once

Tjoho!
Idag så vaknade jag en halv timme för sent, fick skynda mig upp ur sängen, kunde knappt prata och hostade som en galning. Daniel tvingade mig till bussen, som vi missade eller den kom aldrig. Så gick vi hem till mig, väntade till 9 bussen, väntade på den en kvart, sen så blev vi trött på allt detta väntande så vi började röra oss hemmåt. Med våran tur tillsammans så kommer bussjäveln när vi är typ hundra meter bort från busshållsplatsen. Men båda två stod helt förfrusna och chockade. Så vi sprang inte, så vi missade den också. HAHA. Då drog vi hem och då ringer pappsen. Han tyckte att jag skulle stanna hemma, <3. Så jag har gjort ett stort försök med att påbörja på mitt fördjupningsarbete som MÅSTE vara inlämnad nu på torsdag!!! fuckfuckfuck..
Jag har också hunnit ätit två hårdbrömackor och kollat på fight club. Ja jag vet, den är gammal men den va faktiskt bra :D .. Nu håller jag på och försöker planera med enormtsaknade Liviana när vi ska ses, för det var allt för länge sedan! =)<3.

JUSTE!  har tagit bort mina hawaii armband :( .. Nu blev jag ledsen igen.. Jag måste tillbaka. Ska nog flytta dit. NU!


Kommentarer
Postat av: amelie

fight club suger ^^

men fan va najs att bo på hawaii :D

2009-01-28 @ 09:55:20
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0