En Grå Lördag

Tjolahopp!
Idag vaknade jag med världens hemskaste halsont. Jag kunde knappt svälja men ändå gick jag min lilla prommis på morgonen. 40 min var jag ute och det var jätte skönt. Frukost åt jag också... Sedan drog jag iväg för att gå på Ki Box med Amelie men jag kom försent så vi gymmade bara..
Igår kväll skulle Andreas komma till mig men det blev inte av, så jag somnade direkt. Hehe. Jag har tränat varje dag sen i tisdas och mina ben är lite trötta nu. Imorgon måste jag vila..

Ikväll vill jag göra något roligt, eftersom vi inte kunna hyra lokalen så kanske man skulle kunna göra ngt ändå! För ikväll tänker jag inte somna innan 10!!
Hör av er om ni vet ngt skojs?!
 
/ Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0