Den lördagen utan bråk

Hej.
Idag har jag spenderat hela min lördag med min pappa!
Eller jag vaknade ju upp hos andreas, så gick vi till tandläkarn då jag skulle på undersökning. Filade ned min tand litegranna och sedan gick vi runt som två tjockisar i centrum. Jag köpte godis och SEMLOR!!!! mums! Sedan kom pappa och hämtade mig och vi åkte till hans träning. Men min lilla tur så hade jag inge smink på mig och ja, jag kände mig jätte skabbig när jag hälsade på alla men sedan gick det bra, för dom är ju så snälla =) !..
Sedan gick vi till Tysons affär och jag fick ett par jätte sköna under armous mjukisbyxor. I LOVE IT! och sedan efter någon timme där inne (jag är död) så åker vi till on off och lämnar av min sköna. :'( , den ska nämligen in på lagning så nu har jag ingen mobil :'( .. Jag har hittat min mobil som ska bli min älskling och måste spara 4 lax :-| :-|..... FAN .
Sedan bars det till A.S (alina systems) och vi lämnade in datorn så nu kommer jag få mina pengar :D:D:D ..
Nu sitter jag här, efter att ha ätit på fugu med tha familja, sitter o käkar gooodis =) .. -.-'
Imorgon har jag och Andreas ett år så gratta oss för att ha gått igenom det småhelvettesvägarna vi har gått in på <3
men mysigt har vi haft också, hehe...

Nej nu ska jag bränna över mina filmer från dator till skivor, pappa köpte nämnligen 20 dvd skivor till mig :D ..
PUSS och sen ska jag se seven pounds <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0