Blåbärs kingen & Mobilen är till salu

Hallå i blåbärsskogen.
Jag vet inte varför men jag är inne i blåbär. Kanske inte rätt tidpunkt o tänka på blåbär (?!).. Idag måste jag hem och börja skriva på min svenska uppsats som är ett mega arbete. Fuck. Sedan måste jag städa rummet. Fuck..
Idag har jag varit förvånadsvärt glad och jag vet inte varför! Men dock ser jag ut som ett emo idag. Kul. Imorgon så blir det match mot Uppsala F94 och jag  är inte taggad. Foten är inte på topp och knäna har börjat hålla på igen. Det menas att jag måste börja gymma igen och gå runt med träningsvärk ständigt. Inte kul alls..

Jag måste bara påpeka att det suger att inte ha pengar på mobilen. Utan conwiq kompis sedan jag kom hem och jag som vill se hur alla har haft det.. Som tur är så har jag min älsklingssida, som låter mig skicka två sms per dag, hehe. Bli medlem, det är faktiskt lätt och det kan vara bra och ha två extra sms om man får slut på pengar osv :) . http://www.gratissms.se/l1ztkr7tes

Eftersom jag har sålt min gamla skrutt dator så har jag lite pengar jag vill spendera. Ska jag spara lite mer och köpa en ny mobil eller ska jag gå megacrazy och handla massa kläder? Kläder låter bäst men behöver faktiskt en ny mobil. Den är uttjatad av mig, min gamla älskling. Om någon vill köpa den är det bara att hojta till. Det är en vit LG Chocolate och är köpt Augusti 07. Den är lite sliten om man jämför hur den såg ut nyköpt men den kunde ha varit i sämre skick. Touchen är i bra skick och ljudet är fortfarande i bra skick. Det är ingen mobil för den som vill ta fina bilder, för det är en sådan kamera som inte har några megapixlar. Hehe. Intreserade skynda för annars säljer jag den till min syster :p ..

I'm sick and tierd of the bossing around

Kommentarer
Postat av: amelie

såfin tösen :D

2009-01-15 @ 18:56:08
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0