6am

För er som inte vet vad 6am betyder så är det 6 på morgonen. 6 at the morning. Hehe.. Som vanligt hade jag svårt och sova hela natten, varit uppe och vandrat som jävla mumie -.-' .. Igår tränade jag och fick bajsont i mina fötter, åkte hem till amelie och väntade på pappsen. När jag väl kom hem duschade jag och sedan gick jag och la mig.. Jag tänker också dumma tankar, sådanna som kan skada en o annan i mitt omgänge. I helgen må det bli party.

Igår tisdag så var jag och Louise och kollade på slutrean. Vi fick som sagt några kap, hehe.
Jag köpte;
Jacka
Jeans
Pumps
2 Långa linnen
Hårsprej
Hög Tjol
Halsduk

Allt gick på runt 1100.
Nej nu måste jag nog börja gårunt och försöka komma på vad jag ska ha på mig.. suuuck.
Idag blir det spinning med älskade Louise. Btw, Sötastephanie kom till skolan igår, och vi tycker om henne väldans mycket, må hon veta :p<3
/ Sophia


Kommentarer
Postat av: amelie

jädra rikemansunge!

Själv går jag runt och deppar i min potatissäckskläder...

2009-01-21 @ 09:35:11
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0