wow på alien

hej hallå tjena!
Igår tränade jag och var hemma. Jag fajtades mot demoner och lyckades förlora ett antal gånger. Idag har jag och mami umgåts genom att åka till fyrisfjärden, gränby och äta på mcdonalds. Imorgon är det borta match i enköping som jag sett lite fram emot!
Jag har tjockat mig som få med godis och massa bajsgrejer som gör en glad i 10 min sen världens kramper i magen eller illamående. Idag har jag varit väldigt mobbad då jag fått typ 4 sms på hela dagen..
Nu måste jag kila på toa då jag håller på och kissa på mig!

Puss
Sophia

Kommentarer
Postat av: amelie

hihi, jag har fått massa sms ^^

2009-02-28 @ 19:48:07
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: thessan

haluu...svararu inte på kommentarerna :(

2009-02-28 @ 23:05:21
Postat av: sophia

jag har tahoma som teckensnitt gumman :)

2009-03-01 @ 07:28:52
URL: http://sophiamarsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0