Urgammal tegelsten uppfunnen

Hejhallå!
Den här veckan så har vi MÅ-BRA vecka på skolan ! och med det menas inga normala lektioner :D .. Vi har haft "föreläsning" om alkohol hela förmiddagen och sedan vid 1 så drog vi alla ettor till friskis & svettis för ett core pass.. Det var inte så jobbigt men sjukt svårt. Jag måste träna på min balans :( ..
Iaf.
När jag nu kom hem till mitt älskade "nurenoverade" fina städade rum så gick jag såklart in på datorn först. Jag kom in på internet när jag satt i sängen, (vi har inte trådlöst hemma) !!!! Visst, det går trögt och det är ojämn uppkoppling men jag älskart' ! <3 Vi gick på stan en liten stund, jag arpine daniel och martin. VIlket var mys.

Jag och Andreas firade ett år igår med att sätta ihop mina nya möbler! men, jag var helt död av att ha fått spelat några få minuter av dagens "match".. Vi skulle ha haft seriematch igår men dom kom 30 min försent så vi spelade bara träningsmatch... Kuuuul -.-' ..
Jag längtar tills på fredag då vi alla 5 ska träffas igen!

Här har ni mina två nya och fina möbler som handlades igår.. Byrån är mörkbrun, alltså mörkare än den på bilden och har en glasskiva uppepå. =) .
PUSS

Kommentarer
Postat av: Carro

snygga möbler :D

2009-02-03 @ 13:13:14
URL: http://carroooows.blogg.se/
Postat av: amelie

snart kommer min säng också!



jag ska nog skaffa en sån där gavel som är tjock och som man kan dra ut ur väggen :P

du vet man har förvaring i gaveln :)



den var ganska snygg faktiskt!

Men samtidgt jag gillar den bara inte, men va snyggt det blir med byrån till.

2009-02-03 @ 15:07:46
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0