Söndag den 15 februari

Hej.
Idag vaknade jag upp hos Andreas efter en mysig kväll med bio. Men morgonen slutade väldigt dåligt och jag far hem ledsen.. Sedan efter att ha fixat klart (nästan helt klart nu) mitt rum så åkte vi ut och åkte skridskor! Vilket var jätte tråkigt.. Men det fick mig på andra tankar och nu mår jag helt okej..
Ikväll ska jag åka hem till Julia och mysa med några. Sedan vid 11 slaget ska Cilla komma dit också, jag behöver göra något roligt! Hihi.. Snart ska vi åka och hälsa på min sjukamormor på sjukan, sen vet jag inte..
Nu vill mami putsa upp mina ögonbryn som verkligen behövs! Haha.
Puss

Kommentarer
Postat av: amelie

hoppas du haft en bra helg :)

skridkor är ju skojjs :)

2009-02-16 @ 10:27:08
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0