Pluggdag för Sophia

Hej.
Idag har jag varit i skolan i 20 min?! haha. Jag hade mentor samtal som gick så bra så.
När jag hade hoppat av bussen och kommit hem, kommer jag på att jag inte har några nycklar, så jag får ringa mamma och får vänta på henne en kvart.. När jag väl kommer in börjar jag baka och städa upp i köket (?!). Inte lik mig, men jag måste träna om jag ska fixa en lägenhet -.- ..
Snart ska jag ut och fota & promenix med hundis. Det är mega nice fint ute men svinkallt!!

I helgen ska det bara bli mysis eftersom det är alla hjärtans dag på lördag! Jag väljer mellan att åka upp till kungsberget med Andreas och John och sedan gå på bio eller mysa med någon annan haha. Jag myser nog med någon annan tills han kommer hem, för jag är rååpank :( ligger back typ 600 spän!! ..
Nej jag borde egentligen plugga matte eftersom jag har prov imorgon men jag har verkligen ingen ork!! Bläää.
Amelie måste komma hem till mig och hjälpa mig, eftersom hon är ett mattesnille -.- .. och jäveln har 2 par nya skor och så klipper hon sig nu :'( .. JAG VILL OCKSÅ..
Nu lyssnar jag på The All-American Rejects <3 och taggar för att plugga.. buhu, hjälp mig någon?!
Idag träffade jag på Andreas också, han ser mig stå och vänta på min buss från 8an och sedan hoppar han av det och står och väntar med mig, det jäveln var redan försenad.. Asusual.. Haha..
Jag har 10 min ogiltig frånvaro !! Duktigt av mig hehe.
Idag är min dag bra, så nu ska jag fota! (bilder kommer senare då!)
PUSS

Kommentarer
Postat av: amelie

lillan, va fin bloggen har blivit :O

SKIT FIN!

Men du jag kan nog komma, men jag måste käka först ok :)

2009-02-10 @ 12:57:46
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0