misslyckad

Med tanke på att det bara finns en som får mig att verkligen skratta, gråta, skrika, lyssna, le, gå till skolan, få mig att må bra, få mig att må dåligt, känna mig älskad och sedan att få älska någon får mig att vela spy, spy på mig själv för vad jag har gjort och vad jag har åstakommit. Idag har jag driftat med John och Andreas och gråtit och sagt jag älskar dig direkt från hjärtat, duschat, kännt mig äcklig, hatat mig själv för hur jag är och hur jag ser ut. Jag har också ätit tacos som smakade bajs för att jag var ledsen. Jag saknar - något enormt och jag är besviken på få. Jag har också sett framemot fjällenresan i mars och hoppas att A får åka med. Jag ska lära mig åka snowboard på riktigt nu, maha! .. '
Eftersom jag inte har något för mig och att jag sovit bort min dag för att jag inte mått så suveränt och missat träningen ;/ så får ni mina 7 sanningar utan att någon annan ska känna sig tvingad till att göra den.

1. Jag älskar Andreas
2. Jag är jätte rädd för fötter
3. Jag kan sluta röka men har inte orken till att försöka
4. Jag tar folk förgivet. Jag tror att dom ska vara kvar, efter allt jag gör mot dom..
5. Jag är skadad i huvudet
6. Jag tränar när jag mår dåligt
7. Jag hatar hur jag själv ser ut

jag ska från och med nu försöka bli en bättre människa. men hur ska jag kunna börja när min ena halva är borta? ..

Kommentarer
Postat av: amelie

JAG VILL OCKSÅ HÄNGA MED OCH ÅKA SKIDOR I MARS :D

2009-02-18 @ 22:42:05
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: andreas

jag ska lära dig bli proffs på bräda :)

amelie får inte följa med. :P

2009-02-19 @ 01:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0