Min och Julias lilla kväll

Hej.
Igår torsdag skulle Julia sova här. Men vi kom på att det skulle bli lite tråkigt så vi började sminka oss och sedan kolla om det var någon som ville ses. Såklart så var det ingen som ville för vi har ju inga kompisar jag och Julia haha. Så vi gick ner till stugan osv. Efter en stund drog vi ned till stan och deppade  på max.. Efter ett litet tag ringer Julia eller om det var Adde som ringde. Vi var välkomna till svartbäcken. Det var mys och chill men vi åkte hem med en väldigt arg Bill och det var lite smått generande kanske. Aja kvällen blev iaf lite lyckad, tills jag kom hem hehe,..
Idag kommer jag väl åka till Amelie innan matchen och sedan efter matchen party. (?) Om jag nu får ens gå ut..

Min mage hurts efter häxblandningen, inte bra.
Jag har ont i halsen, inte bra.
Jag är sjukt med taggad på o träffa alla ikväll.
Det kommer nog inte bli så svårt o komma ut genom huset eftersom mamma inte vill att jag ska bo här längre.
"Jag har gått för långt"
Detta händer kanske en gång varje halvår
vad jag än gör så gör jag dig besviken.
menmen, vad finns det o göra
det ska inte ringas till soc iaf.
punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0