Fjärilarna i magen

jag kom på att jag inte sagt hur jag kännt på länge
men jag har mycket i mitt huvud just nu så jag kan inte tänka klart
jag låg i sängen igår och tänkte på oss
och då kom jag fram till att jag inte kan vara utan dig
skulle inte klara mig utan din närhet
när du håller om mig , kysser mig eller bara kollar på mig
du gör mig så hel som jag kan bli
och det är få som lyckas med det.
jag vill bara säga att jag älskar dig a
och jag vill inte förlora dig
skriven allt för länge sen..

och nu..
jag kom på att jag inte kännt efter hur jag känner på länge
det finns ingenting i mitt huvud just nu och jag kan inte tänka
jag har legat i sängen både hemma hos dig och mig
och i en annans sängar
och vad har jag kommit fram till?
ingenting.
bara att jag känner att jag finns när jag är med dig
men att vi sårar varandra allt för mycket.
jag är en skugga innan jag träffar dig
och då är jag genast fyllt med små leénden
som en svart sop säck ser jag ut, men fylld med små munnar som ler lite smått
att du inte ligger bredvid mig när jag ska sova gör att jag drömmer mardrömmar,

idag så ville jag pussa, krama om så du knappt kunde andas,
bara mysa.
Men så tänkte jag på vad du ville,
och då blev jag kall som en isbit
mitt hjärta har frusit till is.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0