En önskan - fuck off

Det är ofta jag blir besviken på folks reaktioner när jag berättar om mina historier, om varför jag är som jag är och hur jag kom till väga till så som jag är nu. Det är många som säger att dom lyssnar men få som verkligen tar sin tid av att lyssna vad jag har att berätta. Den personen som vet mina mörkaste drömmar, mitt förflutna och alla mina kärlekar har gått under. Min favorit person håller på att sjunka och jag står bara där, helt känslolös och helt hjälplös. Jag vill bara skrika till min älskade vän att kämpa, hålla ut. Men.. hur ska jag kunna säga dessa ord och verkligen mena det från innersta hjärtat? När jag själv inte orkar ta ett enaste steg, jag backar bara tillbaka, tillbaka till gropen.

Inatt drömde jag om rep, massvis med rep och det stod mitt namn på ett av dem. Jag kom då på att jag måste ta mig upp och det enda sättet är att träna. Gömma alla problem genom att träna. Hur ska jag kunna hålla ut på fredag? när jag bröt ihop när jag hämtade hunden i hundgården. Hon hälsar alltid glatt på en och hon är alltid glad. Hoppar och skuttar av glädje av att jag kommer och hämtar henne. Så vill jag ha det.

Jag är kär i kärleken. Blind har jag också blivit för jag ser inte vad som händer med min kärlek. Den bara ruttnar bort. Jag har blivit läskig. Så skrämmande att min pojkvän sitter orolig med mobilen i handen.. (eller inte) men jag hoppades faktiskt på att han skulle göra det. För att känna att någon verkligen bryr sig. Idag frågade en gammal vän hur jag mådde, han sa att han märkte att det inte var okej. Visar jag det så bra? Skrattar jag för lite nu?
Jag vill röka sönder mig och så hoppas jag på att jag kanske dör i förtid. Gud, nu är jag emo. Men så känner jag just nu.

Att fundera på att lämna allting är ett allvarligt problem, men man måste ha skurit sig djupt ner i handlederna eller skrikit att man vill ta livet av sig framför deras ögon för att man ska bevisa det man egentligen inte ska behöva ens prata om för att visa.

- Jag hoppade framför en bil på fyllan, jag ville dö.

Bup suger hest och jag är enormt arg och ledsen just nu. Men bara på insidan =).
Puss och kram
nu ska jag duscha !
/ Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0