Död idag, igen..

Hej och välkomna till en väldigt elak person.
Jag utsätter de flesta för smärta och får folk att må dåligt.
Jag hör aldrig av mig och jag glider isär från folk jag inte kunnat leva utan.
Jag röker sönder mina lungor när jag precis börjat glida ifrån det.
Jag tränar som en galning men blir bara tjockare.
Fick en kommentar idag - du kanske bara har blivit tjock. - du är inte gravid.
Alla ljuger och jag förstår inte varför.
Imorgon ska jag få träffa mina älskade vänninor som jag saknat så enormt. Den enda ljuspunken denna vecka och längtan förra veckan..
 Bajsont i huvudet och träning imorgon också..
Snart blir det operation och jag är mega nervös.
Jag vet inte, jag vet verkligen inte vad jag ska göra!! Du gör så jag blir stressad för du kan vara den bästa till den värsta personen jag känner.
Folk är så falska, så sjukt jävla falska.
Jag går runt och leker med alla, leker med mig själv.
Jag bara går runt och ler, som ingenting har hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0