brist på annat!

Jag blev utmanad av Therese, inte vet jag varför men hon tänkte väl på mig :) haha.

Regler

1) Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
2) Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.
3) Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.

1. Jag är svag mot envisa personer

2. Jag älskar Håkan Hellström..

3. Jag har bott utomlands i två olika hus och har bott i sverige sedan jag var två i 4-5 olika hus tills jag blev 4.

4. Jag gråter knappt längre. Senast var när jag fick ett finger i ögat..

5. Jag är känslig mot alkohol.

6. Jag är onöjd med mig själv.

7. Jag stannar kvar hos folk som sårat mig och jag förlåter lika lätt.

(7 personer jag vill ska göra detta: Louise I, Cecilia Ö, Amelie F, Andreas G, Liviana J, David H och Caroline W.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0