God Jul!

Hallo!
Inatt har jag sovit 5 timmar pga min nerviga syster som väckte mig ett flertal gånger inatt genom att fråga om det var morgon än.
Vi öppnar presenterna på morgonen som vi har gjort i alla dessa år.
Jag gick iaf finfina presenter :D
Det jag fick var:
En mobil
3 Halsband
Ett armband
2 skärp
En kjol
Skullcandy hörlurar
2 Pjamasar
2 par vantar
Hårsnoddar osv.
Hårsprey
Strumpor
Bh & trosor
Svart ögonskugga
Lösögonfransar
Mascara
ID smink
Datorfördral
Godis
Hudvårdsgrejer
Vattenflaska
Rakblad & lödder
Leksaker, hihi pappa gav mig en flygande helikoper & en jojo :)
Solglasögon
Kortlek eftersom jag har sönder alla hehe
Lite pengar till kläder eftersom jag inte fick några mjuka paket iår =)
Jag är en mycket nöjd flicka :D
GOD JUL <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att du blev nöjd! Det blev jag med ska jag säga! Puss god jul

2009-12-24 @ 19:38:05
Postat av: Sophia

2009-12-25 @ 09:21:51
Postat av: Sophia

Jasså :) vad fick dudå?? :) god jul

2009-12-25 @ 09:24:17
URL: http://sophiamarsh.blogg.se/
Postat av: amelie

Jag fick :

underkläder

4 toppar (du vet den gråa och den vita, + en knallröd hoodtröja från stadium och en jeanstunika/tröja)

ögonskuggepalett :)

hudprodukter

bok

biokort

röd adidas väska

och lite saker till rummet osv... du får se sen :)

2009-12-25 @ 16:30:15
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0