anxiety attack

jag har blivit tillsagd, blivit påmind om att jag borde skärpa mig, ändra och växa upp. att jag inte får må dåligt när livet känns tungt, när mina lungor knappt klarar natten för att jag får panik attacker varje timme.
jag kan riva mig i tusen bitar, bryta ner mig själv, gå ner mig till den nivån ni pratar om att jag är i. men vet ni vad, jag tänker inte falla mig in att göra så mot mig själv, ni förstör mitt självmående och tro på mig själv. det är ni som förstör mig, ni som låstas bry er.
you've crushed her, so get the hell out of here.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej flicka.

Snart kommer jag hem. Ta hand om dig! Vi ses snart, så gör vi något mysigt och icke krävande :) jag saknar dig min ängel. Snart finns jag vid dig igen, jag älskar dig

2009-12-31 @ 06:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0