Something of value

Hallå godingar!
Jag har gått och hälsat på alla "hallå goding" "tjennnaa" eller "tjenare" med en dialekt upp från norr.
Idag gick jag första dagen i skolan efter sommarlovet och det finns väl för och nackdelar med det som det finns med allt annat. Nog om det.. Min älskade vän Cecilia ringde mig idag och berättade att hon hade hittat ett collage som passade oss båda perfekt och berättade att det ligger i Santa Barbara!! Omg jag kommer dö av nervösitet när jag ska söka stependium för jag vet ju inte vad jag ska skriva om, vad jag ska säga i brevet/telefonen/via mailen.... Omg.. Isåfall flyttar vi från kalla Sverige efter studenten och från vår lägenhet som vi nog ska flytta till i 3;an.. Mums på dessa planer om framtiden. Det känns skönt att ha med sig någon vid sidan om liksom. Man får hoppas på att få en liten Liviana med sig också, men hon har ju höga planer på L.A.... :( ..
Iaf. Idag har jag varit i skolan 10-11 vilket kändes lite tråkigt och sedan träffade jag Livvi en snabbis med Cilla och sen träffade jag baby med hans crew. Efter vår lilla promenad på stan med klagande från mitt håll om att jag hade skavsår drog vi oss hemåt och Erik kom över. Vi "lana" som dom kallade det i en timme eller två och begärde oss sedan till affären för att köpa godis och läsk. Jag mådde inte så bra så jag åkte hem. Mitt självförtroende är eller var på topp.. Men som tur är så har jag mina favoriter som alltid finns där för att pigga upp en när man är lite nere :) . Nu försöker Wes förklara för mig om hur jag ska peppa mig själv :) ..
Aja, ska dra och kolla på smallwille!
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0