Bara för att jag hatar spotify reklamerna

Aloha. 
Sitter i skolan nu och ska ha rast nu.. Jag har världens träningsvärk och ont i mitt knä, någon trampade på det så att skinnet slets loss men inte allt för mycket. Min ända fria träningsdag idag så vad ska jag göra? Jo jag ska gymma med Amelie..... Jag känner mig väldigt duktig... Efter det kanske jag ska ta en fika med Wesley men är inte säker än för jag är pank så vet inte hur jag ska få pengar.. Hehe.. Ikväll får jag pengar iaf, både jobb och från mamma. Najsbajs.. Jag hoppas på att få sova med baby ikväll för jag saknar honom lite.. Nu håller jag på och kollar igenom mina kalendrar och försöker få in så mycket som möjligt på alla dagar, gud jag har verkligen fullt upp nu framöver.. 
Jag ska snart börja kolla runt på lägenheter alt. leta stipendier som jag verkligen behöver.. Om det blir lite finare väder ska jag nog träna på mina skott när jag kommer hem :) .. Nu ska jag kila iväg och slå Amelie för hon ger mig inga filmer :( .. 
Ciao!

Kommentarer
Postat av: amelie

äh du fick filmer ;)

kul o träna med dig :)

2009-08-26 @ 14:44:46
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0