Another disaster became a truly loving story

Tjenna.
Vill bara berätta att jag lever även fast jag har världens mensvärk och att hela min kropp är slut. Jag hade premiär fys med det nya DU18. Det var både smärtsamt och riktigt skönt. Jag hoppas på denna säsong. Eftersom det inte har hänt så mycket sen jag skrev min tråkiga lista så har jag inte så mycket att skriva om mig själv.. Eller juste, fick ju leka personlig assistent åt Patrik i lördags och i fredags fick jag ta hand om både Patrik och Erik för att dom hade druckigt lite för mycket fisherman, kiwi vin/bränn vin och vodka.. Inte så lyckat där alltså. Imorgon är det träning igen och då är det basket som gäller. Kommer i stortsätt träna varje dag i veckan nu framöver och snart börjar matcherna, whoaah va kul!!
Gud jag har en sådan mensvärk, jag ligger med min dator på min mage så att min mage blir varm, hihi....
Som ni ser på bilden så har jag klippt mig och färgat håret, ändringen hände för ett litet tag sen men jag har varit busig och inte berättat ngt, mohaha.
Puss från mig


Kommentarer
Postat av: Erik

Gif som brännvin nd kiwi nd i will truly be a pro

2009-09-02 @ 22:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0