YoooOOOooooOOOooOoOoOYooooOOoooOOoooo

Tjaaa.
Förlåt för att jag inte uppdaterar som jag brukar eller som jag lovat men jag har haft en myshelg och jag har inte suttit vid datorn så mycket! I fredags var jag med david och sen kom petros och sov här. På lördagen så vaknade vi upp i otroligt fint väder så åkte han hem och jag solade, hehe. Sedan på kvällen åkte jag till fam Östman och myste lite med Cillis. Vi åkte sedan till stan för att träffa Simon, Gustav och simons tvillingbror som jag alltid glömmer bort namnet på (a) .. Vi kom hem vid ett och somnade kanske halv 4 för att vi pratade om allt möjligt och gud, jag älskar tjejen. På söndagen så mös jag och Cillis i solen och sedan gick vi och åkte långboard och så mötte vi Daniel och Martin. Vi spelade basket, åkte långboard och mös. Sedan kom Nells och vi mös med henne jag och Cillis. Sedan skjutsade jag hem Cillis och så när jag kom hem så lagade jag och Nells lasange och det var mega gott, vi rullade ut och brummade lite på långboarden och skateboarden, hehe. Då kom David och vi mös med honom. Nells åkte hem vid 8 och så hjälpte David mig med matten. Lilla gubben hjälpte mig förstå, puss på honom.
Puss på min helg då den varit mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0