pussis

Idag har jag njutit järnet i solen idag, i flera timmar! Sedan som vita valrossen och gav mig lite kärlek och närhet. Min älskade herr Kalle moped kom hem idag så Cilla ta fram fram fru Bettan moped så kan vi brumma. hehehe.
Sitter nu på jobbet då jag heldre skulle vilja ligga kvar i solen.. Vita valrossen ska sova hos mig inatt då vi ska samåka till SF. Efter SF ska jag träffa Calleballe m.fl. och mysa på bryggan, dvs om vi har tur med vädret :) ..
Vi ska till SF då vi ska kolla på allas kortfilmer så vi kommer ha mys där också med mat osv. MUMS! Jag har börjat älska mat ! Så just nu är jag nöjd med mig själv :) , när jag kommer hem ska jag kanske springa med valrossen om hon inte redan har sprungit medans jag har varit borta.. Annars blir det sittups och armhävningar :) .
Rökslutandet går väl lite sisådär.. Nog om det. Nu mår jag illa utav ha ätit MASSA..
Puss på dagen och puss på mitt liv idag.
:-*


Kommentarer
Postat av: amelie

vita valrossen är feting het!

haha blev inget springa o inga situpps heh ;D

Det blev en dunder dag igår med dig älskpälsk!

Denna dag blev lite sisådär.

Har shoppat en massa på IKEA så slutet av dagen blev feting bra. Synd att jag inte var med er!

Ringer ikväll, pussssar

2009-04-03 @ 18:55:45
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: amelie

uppdateria fifan!

2009-04-05 @ 16:21:19
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0