Bajsflugan

Hallå.
Idag vaknade jag upp bredvid den ovangligt stillsamma Cilla. Efter vi hade vaknat, jag hade letat efter påskägg och sedan ätit upp mitt påskägg så far vi upp ur sängen med stora stön och åt frukost. Vi bestämde då att vi skulle modella/fota idag, så jag hoppade in i duschen först. Vi fixade oss och klädde på oss och vi var snygga, då tappade vi orken.. Haha äkta oss.. Iaf. Vi tog en rökis och började sedan bege oss till bussen då hon skulle iväg och träna med Linnea och jag skulle träffa sega petros. Såklart fick jag vänta på honom i typ 20 min och sedan hade vi det trevlans. Vi hann vara med varandra i cirkus 20 min innan jag skulle jobba, allt pga honom... Hehe nej jag skojar <3
Jobbet gick sisådär men jag sålde en! Så imorgon ska jag sälja mega hundra... heheh
JUSTEEE
Pappa har kommit hem med högtalare till datorn och jag är såååååååå glad, puss på honom :D
Nu blev jag trött så nu ska jag sova.
PUSS OCH KRAM SKUMBANAN


Kommentarer
Postat av: amelie

juste de hörde jag ju att han skulle köpa, najs!

Då blir det bra musikdunk i huset nu eller? :)

Saknar dig...

när ska vi ses?



Fin bild, riktigt vårig, älskar dig.

2009-04-09 @ 23:42:00
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: a

o du har inte tid att gå förbi mig? :O snap du var ju fan på gipen. hahahaha dissare

2009-04-11 @ 20:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0