Uppdatering from the Östmans

Hallå där!
Nu har jag och Cilla pluggat järnet! Jag måste bli klar så jag fattar ngt till nationella som är om 3 veckor och jag har hela jävla matteboken att ta igen.. SUCK! Så jag skippade träningen för att försöka få åtminstone ett G - i matte, hehe. Nu ska vi käka och sedan ska vi iväg till Liviana, om Cilla inte dör av utmattning.. Jag ska nog be antingen pappa eller Petros att hjälpa mig med matten för jag är verkligen inget mattesnille men ändå så brukar jag gilla matte (?!?!) det håller inte liksom.. Gårdagen var mysig då jag och Daniel va på bryggan o mös, vi va med några först men dom drog efter en halv timme.. Hehe. Sedan blev det massmål på donken då jag nästan spydde (a) .. Hihi. Jag har tid hos husläkarn den 29/4 :o:o ...
Nu ska jag fortsätta plugga sedan ska jag till Livvi och pussa på henne för jag saknar henne så.
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: amelie

saknade dig på träningen

ses kanske på torsdag puss

2009-04-21 @ 20:00:34
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: amelie

sv: menade louise :)

2009-04-22 @ 15:01:10
URL: http://aemlius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0