Puss

Hej hopp gummi snopp!
I helgen hitills har jag tagit det mega lugnt då jag höll på och dö på träningen eftersom jag är sjukling :( .. Igår fredag skulle jag ha träffat Petros men det blev inte av då jag typ bröt ihop för att jag mådde så sjukligt dåligt.. Så det sög ju lite, men jag fick mysa med pappa som kom hem för att jag inte ville vara ensam hemma på en fredag kväll (a) .. Vi kollade på Pinaple Express och ngn annan bra film. Jag rekommenderar båda då jag bara kan ett av namnen på filmerna, hehe. Jag hade tänkt mig åka hem till Glimmerboy och hälsa på då det var allt för länge sen, men så svarar kuken inte på mina sms så då sket jag i det.. :/

Nu peppar jag på att bli frisk med bara massa dunkmusik :D YEAH!
Här är en bild från fotningen med Cilla, Adde och Sofie :)

Kommentarer
Postat av: amelie

fin bild!

2009-04-18 @ 17:18:34
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: Livvi

älskar bilden!

2009-04-19 @ 23:17:22
Postat av: amelie

nu får du ta och uppdatera lite :)

2009-04-21 @ 10:34:44
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0