Puss på nosen!

Idag är jag kär, kär i något jag inte ser.
Den känslan har jag i kroppen och jag går och pussar och kramar allt jag kan se, iaf molly och sammy, hehe stackars dom.. Jag vill ha helg nu! På fredag har jag nationella :-| och gosh jag kommer verkligen döö!! Min älskade Calle funkar suveränt nu och går som en klocka och jag är glad att jag kan ta mig överallt öven fast mitt liv hänger på en tunn tråd hehe. Imorgon vill jag vara snygg men har inga snygga kläder :( .. Amelie har tagit tillbaka alla hennes kläder!! Fy på henne.. Idag har jag varit i skolan, hemma och sedan jobbat. Det var kul att jobba gratis idag igen........ eller..
Jag borde hoppa in i duschen nu men jag gör det nog imorgon bitti, hihi och snart är det valborg! .. Så vad ska alla göra då??

Puss på nosen för just nu är jag glad.

Kommentarer
Postat av: cilla

när amelie tar tillbaka sina kläder kommer marshan till skolan med mjukisar.

2009-04-23 @ 13:34:11
URL: http://cecilias.mine.nu
Postat av: amelie

haha Cillas kommentar ;) (stämmer eller?)

Men du har ju fina kläder du med, du klara dig nog utan mina!

Jag har gjort en liten fin video om oss föresten på min mobil, u got to see it <3

Tack för att du tog min bild i inlägget, känner mig som värsta ett pro!



(sorry för lång kommentar, men jag är inte inne på datorn mkt längre, orkar inte)

PUSSKISSOCHBAJS :)

2009-04-25 @ 23:50:08
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0