En Hungrig Sophia

Hallå !
Idag mår jag bra, jag känner mig stark men jag är dock vrål hungrig. Min mage vrålar som en galen gorilla! Idag ska jag jobba men innan det ska jag hinna vara i skolan, träffa Petros och pussa på min Cecilia. Jag måste sälja 15 st för att få min lön :( , och jag har sålt 5... Kul för mig liksom. I helgen har vi final och jag är rååtaggad :D !
Igår hade vi basketträning och jag tyckte det gick ganska bra, fast jag kunde inte gå på kvällen sen, kul för mig liksom.. Igårkväll så skrev jag och mamma till vårdcentralen så dom ska ringa mig så vi kan boka en tid för alla mina problem. För jag måste bli "frisk" om jag vill fortsätta spela basket, för jag orkar inte ha ont längre och när man har ont så blir det mesta väldigt jobbigt. Vi har slutat skolan om 2 månader och det glädjer mig, hoppas tiden går snabbt tills dess :).
Idag känner jag att jag vill jobba, jag har orken och humöret! hihi :).
Här får ni en sööt bild på mig när jag var liten :D
PUSSIS



Kommentarer
Postat av: amelie

värsta hulken, muskelknutta vid 2års ålder :)

2009-04-15 @ 12:39:08
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: Louise

Sv. ja det är den verkligen! :p

2009-04-15 @ 14:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0