Ea este pe punctul de a rupe

Hej.
Sitter på svenskan och gör ingenting. Idag är det lite knasigt i mitt huvud och kropp. Men jag kämpar på.. Iaf nästan.
Gårdagen sög på kvällen och när jag kom hem så gick jag direkt och bytte kläder, tog bort sminket och pustade ut, det var som allt bara pyste ut, all ork och alla tankar. Jag blev stressad och gick och pratade med mamma om mitt pissjobb och vi bestämmde att jag skulle säga upp mig.. Innan mitt tal med mami så bröt mina ben ihop i köken och så gjorde allt annat just precis då. Pappa sa att han var stolt över mig och jag blev väl rörd och chockad.. Det är inte ofta man får höra något sånt.. Juste! Jag har fått tid till vårdcentralen någon dag under v.18 och jag är jätte nervös.. Tänk om allt går fel och jag måste operera, visst jag blir då av förhoppningsvis med min dagliga smärta men ändå, tänk om jag går med på en painful operation och så hjälper det inte, eller att jag dör av för mycket morfin :O ..
Det är ju kul att jag håller på att bli sjuk då vi har final i helgen och träning imorgon.. Jag får dricka mycket te och mysa i sängen.. Kul helg för mig.
Vi har 5 nationella prov innan sommarlovet och jag kommer dö, iaf i matten. Engelskan kommer jag nog klara helt okej. Jag sitter nu och lyssnar på massamassa Paramore låtar då jag älskar hennes röst. Hehe.

Ciao på ett tag!
Juste, det går ju suveränt med att sluta röka och jag gillar dagens väder... inte.


Kommentarer
Postat av: amelie

bra låt :)

vad betyder rubriken till inlägget?

2009-04-16 @ 20:56:28
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: liviana

haha, men rubriken är ju på rumänska xD hahah.<3

2009-05-19 @ 23:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0