You've Gone To Far

Idag är det fredag och med det menas party!  ÄlsklingsLouise kommer snart till skolan och vi har naturkunskap..
Vi kollar dock på Al Gore Global Warming och jag älskar honom. hihi.
Skolan känns väl okej, har några uppgifter att göra, men gosh. Älska lärarna på riktigt. Näsis fo life typ. Beach Party ikväll och det menas, MASSVIS med fjortisar. WOHO!
Bebis kommer hem om 5 dagar och jag drar till usa om 19 dagar, iiiihh. Kanske blir och träffa min älskade Nella ikväll, Så, mabybaby!
Stephanie kommer efter lunch och Amelie är sjuk :( .. Jag vet inte vad jag ska välja ikväll, jag ska träna ikväll och jag måste hinna prata med Thusse <3 .
Love don't last forever but baby, my blesses are on you and me.
Unchained Melody är dagens låt. Åh me loves.
PUSS

Kommentarer
Postat av: amelie

ja lärarn är dunder :)

usch för naturkunskap, jag sitter här hemma och måste göra klart kosmologin.. har skrivit 2 sidor snart så det får räcka!

Vi ses ikväll puss

2008-11-28 @ 13:46:55
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: sophia

Jo det gör vi! Jag skickar sms till dig nu, vi måste prata om ikväll!

2008-11-28 @ 15:00:44
URL: http://sophiamarsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0