The Night Of Hell

Hallådär!
Gårdagen slutade skitdåligt men kan ju berätta hur min fredag var.
Det började med att dra till Louise efter skolan för att hämta hennes plånbok, vilket var onödigt eftersom den var hos sin mamma i alsike. Sedan drog vi till Arpine och var där ett tag, vi fick vår booze och jag åkte till träningen. Anders min tränare skjutsade hem mig och jag duschade och gjorde mig iordning.
Jag skulle nämligen till Osten på förkrök. Hos Osten var det goa människor och vi taggade till för att gå till lurbo. Några badade i det frusna iskalla vattnet, Louise fick en cigg i handen och man fick se David springa runt naken. Toppen på i:et liksom, haha. Sedan bars det av till lurbo. Eftersom någon hade bestämt sig att vi skulle gå i värsta lergenomvägen så ser mina skor ut som trash. När vi väl kom fram till lurbo så betalade vi och gick in, Daniel fick vi släpa in genom fönstret och vi dansade. Dansa och röka, blev det mesta. And alot of piee.
Louise, Emil och Daniel försvann spårlöst, dom hade gått hem och det blev jag kvar, dyngrak. Med hjälp av några 86ers spelare som jag kännt ett tag och Gustav, Osten så kom jag ut, spydde upp hela min mage och lite till. Jag däcka och ramlade på marken, iaf vad jag har märkt idag. Gustav ringde pappa som var på väg hem, i'm lucky. Pappa skrattade åt mig, heeela vägen hem och jag kämpa för att dels hålla mig vaken och att jag inte skulle spy.
Det hände lite pinsamma saker när jag kom hem, men dom sakerna vet bara mamma, pappa & sammy om. Hehe.

Idag lördag vaknade jag halv 4 och jag fick orken att gå och duscha. Sen har jag bara legat i sängen. Måste få tag på Jonte och säga tack hihi.
Nej jag måste få i mig något, har inte ätit sen halv 6 på en fredag, klockan är nu halv 5 på en lördag.
Jag orkar inte med något, antingen blir det en film eller så lägger jag mig i soffan och kollar på national geografic kanalen på tv..

See Ya And Peace From The Head Master
Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0