The Guy Needs Me

Tjoho!
Idag har det inte hänt så mycket förutom att jag skippade frukost, vilket jag börjat göra nu den senaste månaden. Lunch blev det idag, med tanke på att jag knappt ätit något igår. Louise gav mig mysigt sällskap idag, puss på henne.
Efter skolan drog jag faktisk hem, tänkte inte träna idag. Vilket är ett framsteg för mig men som dock gör mig ledsen. Imorgon blir det matless och massvis med träning! Träning med Amelie kanske går imorgon?
Helgen är fullbokad, det blir 2h träning, match x2, party, mysa med louise & maby steph?, min och amelies bakdag som vi har every year och så idag så har man invigt jacuzzin. hehe.
Tänkte kolla om jag kunde mysa lite med D imorgon, men man vet ju aldrig med honom..
Idag skulle jag ha blivit en nytatuerad Sophia men skippade med pga kloka eftertankar och så vann jag över adrenalinet och drog hem istället. YEAH.
Gosh vad jag saknar Andreas på kvällarna, helt sjukt. Jag blir snart galen och så kanske jag gör en docka utan huvud, pga min fobi för dockor.. hoho. I miss min kusse, helt sjukt. Vi har inte träffats på läääänge! Kanske i helgen eller veckan därpå så ska vi leka. Det kanske blir party med henne, vem vet ;) .
I'm getting crazy, i'm looking on everyone whos walking infront of me.
Good Gosh.
Take me away, take me to love.


Kommentarer
Postat av: andreas

klart du måste äta när du ska träna, annars dör man eller svimmar. party utan mig :(. BAJSKORV. Tänk efter innan du tatuerar dig, vänta någon vecka.

2008-11-19 @ 21:04:06
Postat av: amelie

ja pepparkakshus :D

vacker bild, sjukt smala ben :O

2008-11-19 @ 22:57:09
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0