Other Side Of My Bridge

Hej!
Helgen har jag tillbringat, som vanligt med Andreas. Han åkte till Åsele idag och kommer hem den 3dje december, buhu!
Det är söndag idag men jag vaknade som sagt upp med världens bästa bredvid mig, det kunde inte ha blitiv bättre. ha. Jag har bestämt mig, jag ska till frissan i december och färga håret blont. No mather what! Hihi. Jag åker till USA snart och gud vad jag längtar! Den 17 smäller det av dit. Fast först så måste jag ju fylla år! Älskade Lollo fyller år den 3dje så ska fira med något med henne, har vi bestämt. Hoho! Jag har fått reda på vad det blir i julklapp redan, iaf en present! Det blir en Nikon D60 med två objektiv, väska, stativ, minneskort, rengörings kit. Åh vad jag älskar min farmor och farfar!
Idag så har jag totalstädat i mitt rum, möblerat om och gjort iordning min garderob! Gud vad duktig jag har varit idag.
Nej, inte helt duktig. Jag har inte tränat på hela helgen, GAH jag får panik. Det får bli några armhävningar och typ 1000 sittups! Go Sophia!
Nu har jag lust och kolla på någon film,
PUSSY så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0