oh happy day

Hej! Idag är det torsdag och jag har redovisat i svenska/programhantering. Det gick sådär men huvudsaken är att det är gjort. Idag blir det träning sedan kanske kebab? eller tvärt om, vad vet jag.
Och så måste jag säga att jag tycker jätte synd om lollo som har så ont i magen och tror att hon börjar bli sjuk, naww!
Så jag måste pussa lite på henne nu känner jag. Och hon är dagens sexyyy!
Just har jag Datorkunskap, inte så värst spännande.. Men vafan vi håller på excel.. det är ju lärorikt elle nått ? Det är ju tydligen as stort. Sen måste jag bara lägga in en stnpunkt om gårdagen, den gick galant. Idag känns det jätte bra. :* puss på det.
( det är ju jag som är härjArn på stan liksom ) höh.
Hittils har lollo skrivit hur mina dagar vart i det här inlägget, hon har stenkoll på mig, hehe.
Imorgon fyller Andreas år och jag har PANIK. Vad finns det att göra? och vad kan man köpa liksom?
Kebab har legat i mina tankar i flera dagar nu så idag händer det nog, hoppas jag. Med Arpine, Louise maby Uggla och Emo. That's GREAT.
pussy :*


Kommentarer
Postat av: amelie

struts <3

2008-11-14 @ 09:01:26
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0