My BabyBoy

Okej. Nu har en vecka gått utan baby och nätterna har varit ensamma och ledsna. Inte för att något har hänt eller så, utan för att jag saknar honom ! Han måste komma hem nununu, inget snack om saken förfan.
Morgondagen kanske blir av, kanske inte. Fuck för helgen seriöst.
Jag ska iaf träna och sedan vara med Lollo, antingen party eller något annat. hihi.
"Du klarar dig alltid" , dina ord upprepas på mina läppar om och om igen. Jag klarar mig, men det finns en dag som skrämmer mig och den dagen är nära.
Såren gick upp nyss och jag blöder, det är ju YEAH.
Får se hur morgondagen blir, om jag kommer till skolan eller inte. Jag orkar liksom inte face the earth tomorrow.
Nu ska jag typ dö i min säng och hoppas på att sömntabletterna jag kommer ta hjälper min svårighet att sova.
peace out fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0