Kung för en dag, snälla?

Jag mår illa, jag mår alltid illa. Gud vad jag är trött på att må illa!
Jag tränade idag, med laget. Jag spelade basket, i en halvtimme? Fyfan jag har inte känns den där smärtan, förutom när jag skadade foten i somras. Fuckfuckfuck.
Det var en smygande smärta, som bara blev värre och värre, men jag fortsatte, tills träningen var slut. Det blev några tjut och några stön plus 3 liggningar på marken. Ja, det gjorde ont. Mycket ont.
Imorgon ska jag gymma med baby, och jag ska, tro det eller ej, jag ska springa. Springa tills jag börjar gråta och så ska jag träna inre lårmuskler och mage! Sakna gymmet iih .
Pappa kommer hem imorgon och jag hoppas verkligen på lite peace mellan oss nu framöver. Bajs på far och dotter relationen, för våran suger pung!
Jacuzzin kommer förmodligen i helgen eller nästa vecka, sedan blir det att bubbla massor. Ohyeah. Kanske ska till sjukhuset igen, med icke förhoppningar med kanske en operation. Nej, jag vill inte ha sprutor, jag vill inte bo på sjukhus och NEJ jag vill inte åka till sjukhuset. Men eftersom jag pratade med min kära far nyss, och jag berättade om vad som hänt, och allt så kommer han nog tvinga mig till sjukhuset som alla andra gånger. Jag HATAR sjukhus, dom suger kuk.
Jag är rädd för mig själv, för jag vet inte vad hon kommer göra med mig.
jag är skitsofren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0