Kilominskning

Idag vart det träning på S.A.T.S vilket var sådär skönt. Jag och Stephanie hade planerat ett litet gympass på kvällen där men blev inget av pga mensvärk från båda hållen, eller?
Jag vägde mig idag på S.A.T.S och det verkar som att jag har gått ner mina 9 kilo som jag ville, men syns det? NEJ. Plus att jag har käkat MASSA MASSA onyttigt hela lovet, gosh.
Imorgon ska jag träffa min lilla vän Andreas som jag inte lekt med sen i somras! Saknar! Sedan bärs det av till Celcius där det förhoppningsvis blir träning om det går. Om min fot ger med sig!

Kuk på min fot, helt seriöst.
Den sabbar allt.
Särkilt mitt humör.

Kvällsmaten blev 4 kiwis, mackor (faktiskt nyttighetsmärkta), ett glas apelsinjuice och lite marsipangodis. Jag hade behövt träna ikväll eftersom vi åt på donken på lunchen och åt ingen frukost. Good day or not liksom..

Jag vill spelaspelaspela, jag vill spela basket och bli glad för det behövs nu. Jävla kukfot, knän och hela fadderullan. Jag måste börja springa ute i naturen, men när mitt stöd kommer. OM det nu gör det. Kukpappa.

Kuk på allt / Sophia

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0