Jag Är EnsamVarg

YO!
Eftersom jag har bott, sovit, ätit och duschat ensam så känner jag mig helt tom. Min själ är uppe i åsele och typ sover. Jag har massvis med ångest, över kropp och hår. Ligger på playan om 3 veckor, gaaah. PANIK. Jag ska bli blond och så kanske det blir någon rolig frisyr till. hihi.  
Louise kommer till mig imorgon och ska prova cocosnötter, ohno, måste städa mitt rum!! Är taggad på fjortisfesten på fredag, kommer bli så underhållande. hahah.
Gud, jag tjatar hela tiden på att jag saknar honom och nu kommer han hem om 1 vecka! Jag är så taggad att träffa min bebis. åååh.
Oj lite mega kanske men måste ju få överdriva när man skriver, särskilt innan man ska hoppa i säng. hoho.

Over and out,
Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0